بگو هستی2
سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 20:51 ::  نويسنده : نیما تهی

سازندگان Dark Souls از مرگ نمي ترسند. در واقع بايد بگوييم آنها از مرگ شما در بازي شان نمي ترسند. پس از منتشر شدن Demon’s Souls عنوان Action RPG اي که در سال گذشته به موفقيت تعجب آوري در سطح بين المللي دست يافت، سازندگان اين بازي از شهرت آن به عنوان يک بازي بي رحمانه، سخت و مشکل، لذت بردند. حالا آن ها مي خواهند در نمايشگاه Namco Bandai در دبي، قسمت بعدي را با افتخار به نمايش بگذارند و مايلند کاملاً روشن کنند که تغيير نام اين عنوان به اين معنا نيست که در اين بازي با تجربه اي آسان تر روبرو خواهيد شد.


Kei Hirono (تهيه کننده بازي) با لبخندي بر لب مي گويد:” Demon’s Souls سبب مرگ هزاران نفر از بازيکنان شد. سري جديد از قبلي هم مشکل تر است “. اين بازي يک ماجراجويي فانتزي سياه است که در آن بازيکنان بايد با احتياط از ميان چندين سياه چال بخزند و با تعداد زيادي از جانوران مبارزه کنند که دشمناني سرسخت هستند. پيش نمايش ما از محيط بيروني از يک دژ عظيم به نام قلعه ي Sen آغاز مي شود. Hirono با خنده مي گويد: ” ما مرحله اي را انتخاب کرده ايم که نشان مي دهد بازيکنان با چه انواع مختلفي از مرگ مواجه مي شوند “. ظاهراً طي توليد، اين مرحله را “Trap Themepark” نام گذاري کرده اند. لازم نيست زياد صبر کنيم تا دليل اين نام گذاري را بفهميم: به محض اين که کاراکتر اصلي زره پوش وارد ساختمان مي شود، پايش را روي سنگ فرش تله گذاري شده اي مي گذارد که باعث مي شود تيري از ديواري با فاصله ي زياد به سمت شکمش پرتاب شود. اين باعث مي شود از بار سلامت مقدار زيادي کم شود در مراحل بعدي با پرتاب هاي تير بسيار بيشتري روبرو خواهيم شد. Hirono توضيح مي دهد که هدف بازي Dark Souls، بهره گيري از سه مفهوم کليدي بازي اصلي بوده است: شمشير بازي قوي و استراتژيک، محيط هايي که قابليت اکتشاف بالايي دارند و عنصر منحصر به فرد آنلاين که به شرکت کنندگان اين امکان را مي دهد که وارد مبارزه هاي تک نفره ي ديگر بازيکنان شوند، براي آن ها پيام بگذارند، با آن ها همکاري کنند يا در دوئل هاي رقابتي شرکت کنند.

توجه:اين بازي,از سايت gamespot ,بزرگترين سايت امتيازدهي به بازيها,از مجموع 10 نمره, 9.5 نمره را به خود اختصاص داده و اگر نگوييم اين بازيها بهترين بازي سال 2011 است,بدون شک جزو 3 بازي برتر سال است.

در Dark Souls، باز هم مي توانيد جنگجوي خاص دلخواهتان را با جنسيت، اندام و همچنين تجهيزات مهم مورد نظرتان بسازيد. در طول بازي، اشکال مختلفي از زره ها و تسليحات در دسترس شما قرار مي گيرند و ساختن انواع جنگجو هاي فوق العاده منحصر به فرد را ممکن مي سازند. اين يکي از شاخه هاي سيستم Demon’s Souls است که نتايج جالبي دارد: Hirono يک نمونه را به ما نشان مي دهد که توسط تيم سازنده ساخته شده، يک کاراکتر کوتاه و چاق با زره پيازي که شديداً مانع از حرکت سريع و چالاکي او مي شود. Hirono مي گويد: ” ما اسمش را شواليه ي پيازي گذاشته ايم. نمي دانيم به دردي مي خورد يا نه ولي او را ساخته ايم”. قلعه ي Sen، هزار تويي است با پلکان هاي مارپيچ و راهرو هاي باريک. در حالي که به پيش مي رويد، راه جلويتان با نور بسيار کمي روشن شده است. در راهمان به سوي برج و بارو، با جنگجو هاي زيادي روبرو مي شويم که چهار دست هستند و سر مار شکل دارند. آن ها از دل تاريکي بيرون مي آيند و به شما حمله مي کنند و مثل مار پيچ و تاب مي خورند و هيس هيس مي کنند. بايد با شمشير بازي ماهرانه يا استفاده ي سريع از جادو از شرشان خلاص شويد (گوي هاي آتشين براي اين کار مناسبند).



در مراحل اوليه به آرامي وارد يک تالار غار مانند مي شويم که در آن چهار پاندول عظيم تبر مانند در راهي باريک در حال نوسان هستند. اين يک Challenge آشنا در بازي هاي پلتفرمر است، اما در اينجا به زمان بندي بسيار دقيقي نياز هست و براي جذاب تر شدن، در پايان يک مرد ماري ايستاده و به سمت شما تير پرتاب مي کند. از چند پله بالا مي رويم و به درگاهي مي رسيم که به همان تالار وسيع راه دارد، با مسير عبوري بلند تر و باريک تر و چند پاندول ديگر؛ مي توانيم Challenge اي را که گذرانديم در پايين ببينيم و اگر به بالا نگاهي بيندازيم، مشخص مي شود که باز هم Challenge هايي در پيش داريم اين قسمت پر از مأموريت هاي زماني دقيق است. در جاي ديگري، بخشي است که در آن بايد از پلکاني بالا برويم در حالي که از جريان پيوسته ي سنگ هايي فرار مي کنيم که در جهت مخالف پرتاب مي شوند. وقتي در ساختمان بالاتر مي رويم، با ماشين غول پيکري روبرو مي شويم که اين سنگ ها را از طريق دنده ها و چرخ هايي بسيار بزرگ در باد گير هاي مشخصي هدايت مي کند و اهرمي دارد که با آن مسير پرتاب سنگ ها تغيير داده مي شود و اين ماشين را تبديل به يک معماي محيطي بسيار بزرگ مي کند. بعد از آن با ترکيبي معمول از Challenge هاي کوتاه و دقيق چالاکي با آزمون هاي طولاني مواجه مي شويم. Hirono در راه بازي، با چند صحنه که ممکن است به برداشت جديدي از عنصر آنلاين مبتکرانه ي Demon’s Souls اشاره داشته باشند، سر به سر ما مي گذارد. در چند تا از اتاق ها، تعداد زيادي مجسمه ي سنگي بزرگ شواليه هست که به گفته ي او بخشي کليدي از بازي هستند؛ در يک قسمت، او چند قفس در اندازه ي انسان را نشان مي دهد که از سقف آويزان شده اند. او مي گويد :” هممم، اين قفس ها حتماً معنايي دارند ولي فعلاً آنها را ناديده مي گيريم “. آيا ممکن است اين قفس ها تله اي براي بازيکنان ديگر باشند؟


نامکو تا E3 در ژوئن، هيچ چيزي را تأييد نمي کند، اما Hirono کمي بيشتر اطلاعات در اختيار ما مي گذارد. او مي گويد: “در اين بازي هم همکاري هست و هم رقابت. اين سيستم شباهت هايي با Demon’s Souls دارد اما کاملاً نو شده و مشخصات جديد زيادي در دسترس خواهند بود “. ” چيزي که مي خواهيم روي آن تأکيد داشته باشيم، مقدار ايفاي نقش در بازي است. مي خواهيم هر بازيکن واقعاً نقشي داشته باشد و سيستم جديدي را اجرا کرده ايم – هنوز مطمئن نيستيم چه اسمي روي آن بگذاريم – نوعي قرار داد که به تعيين نقش بازيکن در دنياي Dark Souls کمک کند. اين نقش تعيين مي کند که آيا مي خواهيد با بازيکنان ديگر متحد باشيد يا با آن ها بجنگيد “. اما طبيعي است که بازي سبب مي شود به اشيا و مشخصات به ظاهر نمايشي و معمولي نگاه کنيم و در مورد اهميت آن ها بينديشيم. آنچه Demon’s Souls به سرعت به بازيکنان آموخت اين بود که نبايد هيچ چيزي را بديهي فرض کنند؛ اشياي معمولي مورد استفاده قرار گرفتند و پنهان شدند، آيتم هاي RPG اهميت جديدي پيدا کردند. Dark Souls هم مشمول همين قوانين است. در قسمت جالبي Hirono يک صندوق گنج را باز مي کند و شما انتظار داريد که در آن اشياي با ارزشي ببينيد. اما دريچه اي به سرعت باز مي شود و دهان بسيار بزرگي را نشان مي دهد که در آن دندان هاي تيزي به چشم مي خورند. ناگهان از دو طرف جعبه دو دست ظاهر مي شوند و کاراکتر را به سمت دهان خونين مي کشند. هنگامي که خود را خلاص مي کنيم، دو پاي لاغر و بلند از پايه بيرون مي آيند و با حرص تلو تلو خوران به سمت ما مي آيند.



در برج و بارو، Hirono دوربين را به اطراف مي گرداند. مي توانيم قلعه ي وسيعي را روي لبه ي صخره اي، چند صد متر بالاتر از خودمان و قلعه ي ديگري را در دره اي در پايين ببينيم – ظاهراً مي توان در تمام اين ها به اکتشاف پرداخت و مناظر بازي دائماً به تالار عذاب بعدي که پيش رو داريم، اشاره مي کنند. آن طرف پلکان منبع سنگ هاي عظيم را پيدا مي کنيم: يک غول سنگ مانند خاکستري رنگ وجود دارد آن ها را از روي کوهي از سنگ ها بر مي دارد و در سطح شيب داري مي اندازد. بعد از آن جنگ سختي در مي گيرد و وقتي او شکست خورد، انتظار داريم که پيش نمايش به پايان برسد. اما Hirono هشدار مي دهد: ” اين نبرد اصلي نبود “. ناگهان او به ساختمان ديگري در نزديکي نگاه مي کند در درگاه آن يک هيولاي جنگجوي غول پيکر ايستاده که چندين برابر غولي است که کشتيم. او همان Golem آهنيني است که در تريلر اخير Dark Souls ديده ايم. Hirono مي گويد: ” شايد اين يکي را نتوانيد به تنهايي شکست دهيد “. به نظر او بايد با همکاري بازيکن ديگري (Co-op) آن را شکست داد که اين يکي از عناصر اصلي در مبارزات پايان مرحله اي است.



بنابراين، اين بازي ادامه ي سرسختانه ي رويکرد Demon’s Souls به ژانر RPG اکشن است. بازي براي يافتن مخاطبان معمولي بيشتر، به هيچ وجه ساده نشده گرچه Hirono مشتاقانه به اين نکته اشاره مي کند که چالش ها به دقت مشکل شده و سيستم منصفانه اي را همانند قبل طراحي کرده ايم. او مي گويد: ” تفاوت ناچيز است و تنظيم آن مشکل است، اما در حال حاضر ما اين کار را انجام مي دهيم. ما بازي مي کنيم و سعي داريم تجسم کنيم مردم چطور بازي مي کنند و دشمنان از کجا ظاهر مي شوند. سعي داريم به جايي برسيم که بازي مشکل باشد و در عين حال بازيکن سرگرم شود “. نظر Hidetaka Miyazaki (کارگردان بازي) اين است: ” بازي مشکل است، اما هميشه راه هاي زيادي براي غلبه بر مشکلات وجود دارند و بازيکنان مي توانند از اشتباهاتشان درس بگيرند. کاري که ما انجاام مي دهيم فقط قوي تر کردن دشمنان نيست بلکه گزينه هاي کافي هم در اختيار کاربر قرار مي دهيم “.
اینم چند تا عکس از بازی
[تصویر: ddzrmg6c5vx01sf478y_thumb.jpg]
[تصویر: 54vx49s8kbmf91bgv2ss_thumb.jpg]
[تصویر: cilhiul7bje6n7io0bgs_thumb.jpg]
[تصویر: 8owxruz2l7sr2f1revuj_thumb.jpg]
[تصویر: pakm47k1yrd6zi3a1lld_thumb.jpg]
[تصویر: z5jdf087c0wjrhhp434j_thumb.jpg]
[تصویر: 4dpvym0t4kk50vmn01dm_thumb.jpg]
ممنون که وقت گذاشتین خوندیدن . نظر یادتون نره

سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 20:20 ::  نويسنده : نیما تهی

سازنده بازی اعلام کرد این بازی در اوایل سال ۲۰۱۲ عرضه خواهد شد و امکان آنکه این بازی با تاخیر مواجه شود بسیار کم خواهد بود.
David Jaffe در این باره گفت ما از ساخت این بازی بسیار هیجان زده هستیم و انتظار داریم بازی بسیار بزرگی شود و فروش خوبی داشته باشد و همچنین بسیار به یاد ماندنی خواهد شد.
این بازی زیبا که انتظار میرود طرف داران زیادی خواهد داشت امکان آن که انحصاری برای یکی از کنسول ها عرضه شود نیز دارد و ممکن است در کنسول های دیگر در دسترس نباشد.
در اوایل سال ۲۰۱۲ با بازی های بسیار زیبایی رو به رو خواهیم شد که این بازی نیز بی شک از آن دسته خواهد بود.

هم اکنون اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس نیست.
 

سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 20:8 ::  نويسنده : نیما تهی

تریلری از بازی Resident Evil: Operation Raccoon City که قرار بود در E3 نمایش داده شود بر روی اینترنت قرار گرفت:

در این تریلر نشان داده می شود که تیم ضربت عملیات Umbrella به دنبال شخصی به یک گاراژ متروکه می روند، جایی که قرار است سورپرایزی ناخوشایند در انتظار آنها باشد!

در این فیلم هیچ چیزی از گیم پلی بازی گفته نمی شود اما به نظر می رسد که بازی خیلی خوبی درآینده قرار است منتشر شود.

این بازی قرار است در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۱ برای PC , Xbox360 ,PS3 منتشر شود.

(پلتفرم های مقصد هنوز نهایی نشده است)

در ادامه تصاویری از این تریلر را مشاهده کنید:



 

سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 20:0 ::  نويسنده : نیما تهی

به تازگی تصاویری از محیط ها و مدل های ساخته شده در بازی MW3 به بیرون درز کرده است که در زیر می توانید آن ها را مشاهده کنید ، سایت Kotaku برای نخستین بار این تصاویر را منتشر کرد :

با تشکر از MacTavish


 

می دانیم و می دانید که معمولا داستان بازی ها در دنیایی خیالی و به دور از واقع رخ می دهند. در مورد بتلفیلد ۳ نیز تفاوتی نمی کند، این بازی داستانی خیالی را به میلیون ها بازی کننده ارایه می کند. داستانی که در آن ایرانیان به عنوان تروریست و یک تهدید جهانی شناخته می شوند. پاریس به دست ایرانیان نابود می شود و در نهایت آمریکا با حمله به ایران به دنبال انتقام و نجات بشریت از دست این تهدید جهانی بر می آید.

اگر وضعیت رسانه های بین المللی این گونه نبود، می توانستیم از این قضیه به سختی بگذریم. اما اکنون که جو رسانه های خارجی بر علیه ایران است و می خواهند افکار عمومی را به جنگ با ایران عادت دهند داستان این بازی برای ما غیر قابل قبول است. واضح است که بازی کننده های غربی که هیچ اطلاع درستی از ایران و ایرانیان ندارند، با بازی کردن بتلفیلد ۳ ناخودآگاه حس ترس از ایران به آن ها دست می دهد و کشورمان را یک تهدید جهانی به شمار می آورند.

ما جوانان ایرانی که مانند بسیاری از هم سالانمان در دیگر نقاط دنیا، همراه با تکنولوژی های روز پیش آمده ایم و بر آن ها مسلط هستیم، نسبت به ارائه این تصویر نادرست و دور از حقیقت اعتراض داریم و از شرکت EA می خواهیم تا ضمن عذرخواهی از این اقدام، در بیانیه ای رسمی برای گیمرهای دیگر نقاط دنیا توضیح دهد که داستان این بازی و وقایع آن هیچ نسبتی با واقعیت کشور صلح طلب، با سابقه و پیشرو ایران ندارد.

برای این منظور اعتراضی اینترنتی تشکیل شده است که با عضو شدن در آن می توانید قدمی برای جلوگیری از گستاخی های این چنینی بردارید.

 


 

سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 19:57 ::  نويسنده : نیما تهی

در این قسمت می توانید یک پیش نمایش ویدئویی از بازی Metal Gear Solid: Peace Walker ساخته  کوجیما برای PSP را به مناسبت عرضه کالکشن Metal Gear مشاهده کنید عنوانی که به عقیده بسیاری یکی از بهترین عناوینی بود که برای این کنسول دستی عرضه شد.
این ویدئو به زبان ژاپنی و به مدت ۹ دقیقه می باشد
برای مشاهده و یا دانلود بر روی تصویر کلیک کنید


 

سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 19:55 ::  نويسنده : نیما تهی

در ویدئویی که برای این قسمت آماده شده سازندگان بازی Prototype 2 توضیحاتی درباره این عنوان جدید خود می دهند و امکانات جدید بازی را بررسی می کنند به نظر می رسد Prototype 2 به مانند نسخه اول می تواند موفق ظاهر شود هر چند که قضاوت درباره آن زود است.

برای مشاهده و دانلود بر روی عکس کلیک کنید


 

سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 19:54 ::  نويسنده : نیما تهی
سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 19:51 ::  نويسنده : نیما تهی

طبق آخرین آمار و ارقام ارائه شده توسط UK charts بازی پر طرفدار Call of Duty: Modern Warfare 3 همچنان از نظر فروش در رتبه اول فروش بازی های بریتانیا قرار دارد نکته جالب این آمار افزایش فروش ۳۰ درصدی FIFA 12 است که باعث شده FIFA به رتبه دوم جدول صعود کند.

در ادامه می توانید ۱۰ بازی اول جدول را مشاهده کنید این آمار تا پایان هفته منتهی به ۳ دسامبر یعنی ۲ روز قبل می باشد.

  1. Call of Duty: Modern Warfare 3
  2. FIFA 12
  3. Assassin’s Creed: Revelations
  4. Just Dance 3
  5. The Elder Scrolls V: Skyrim
  6. Saints Row: The Third
  7. Professor Layton and the Spectre’s Call
  8. Mario Kart 7
  9. Battlefield 3
  10. Super Mario 3D Land

 


 

سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 19:49 ::  نويسنده : نیما تهی

سونی اعلام کرد سری بازی آنچارتد ۳ که به صورت اختصاصی برای کنسول های این شرکت عرضه می شود تا به امروز بیش از ۱۳ میلیون نسخه فروخته است. اولین عنوان از این سری در سال ۲۰۰۶ با نام Uncharted, Drake’s Fortune معرفی شد و از آن به بعد توانست طرفداران و دارندگان کنسول های سونی را به خود جذب کند تا جایی که در ماه گذشته زمانی که آخرین عنوان آن با نام Drake’s Deception منتشر شد توانست در روز اول ۳٫۸ میلیون واحد بفروشد.

آخرین عنوان تایید شده از سری بازی آنچارتد با نام Golden Abyss و به صورت اختصاصی برای PS Vita در تاریخ February 22 سال آینده میلادی منتشر می شود .

هر چند به نظر نمی رسد که طرفداران و سازندگان آن یعنی استودیوی  Naughty Dog از سری آنچارتد خسته شده باشند و ما باید منتظر ساختن نسخه های بعدی از این سری بازی فوق محبوب باشیم.


 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • در این شهر...
  • پری دانلود
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بگو هستی2 و آدرس begoohasti2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 53522
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 53522
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید